Jak na online propagaci, aby to mělo smysl

 Pokud začínáte podnikat, nebo rozjíždíte svůj projekt,

pomůžu vám ujasnit si a strukturovat váš nápad

a odprezentovat ho na internetu.

 

 

 

Koučování-mentorování

Potřebujete si svůj projekt ujasnit, než se pustíme do práce? Můžete se mnou vše probrat, vytvořit si závazek či hodnotit postup.

Webdesign

Dejte o sobě vědět smysluplným webem. Půjdeme na to hezky popořádku – začneme vámi a účelem webu. WordPressové řešení nabízí spoustu možností a je cenově dostupné.

Online propagace

Web už máte, ale nikdo o něm neví? Propojme ho s vhodnou reklamou na Googlu nebo Facebooku a přilákejme ty správné návštěvníky.

Nalaďme se na stejnou vlnu

  • Chci pomoci vyrůst vám i vašemu projektu a ukázat vám smysluplnou cestu, jak se propagovat na internetu.
  • Velká část práce a zodpovědnosti za kvalitní výsledek bude záviset na vás. Pomůžu vám zorientovat se v možnostech a základním nastavení. Budu vám ukazovat cestu, kterou se vydat. 
  • Víte, co děláte a proč to děláte.
  • Pouštíte se do svého projektu/podnikání kromě hlavy i srdcem.
  • Projekt realizujete, protože chcete přinést přidanou hodnotu a/nebo naplňovat svůj potenciál.

Koučování-mentorování

Potřebujete si svůj projekt ujasnit, než se pustíme do práce?

Domluvit si schůzku
Co očekávat
Můžete očekávat vedení při budování projektů s využitím technik z koučování, time-managementu, mentorování atp. Schůzky budou především o vás a vašich potřebách. Budu vás poslouchat, nabídnu svůj názor, tip k dalšímu vzdělávání či kontakt na odborníka.
Kdy se mnou začít spolupracovat

Bude pro vás setkání přínosné? Otestujte se:

  1. Máte osobní, nebo pracovní projekt?
  2. Chcete na sobě pracovat a rozvíjet svůj projekt?
  3. Potřebujete si s někým o projektu popovídat? (A rodina, partner/ka či přátelé se už cítí zahlceni?)
  4. Vnímáte, že by vám pomohlo si některé věci ujasnit a strukturovat?
  5. Potřebujte termín a závazek, abyste se posunuli?
  6. Chcete vědomě hodnotit dosažené výsledky a reflektovat svůj postup?

Určitě nemusím psát, kolikrát jste měli odpovědět „ano“, abyste poznali, že pro vás bude setkání přínosné. Neváhejte a kontaktujte mě.

Jak bude spolupráce probíhat
  • Společné hodinové setkání si domluvíme mailem, nebo po telefonu. Ideální doba domluvy je 1-2 týdny předem.

  • Na první schůzce si najdeme/identifikujeme cíl, kterého chcete během vzájemné spolupráce dosáhnout.

  • Můžeme určit počet setkání během nichž jej chcete dosáhnout. Nebo naopak spolupráci ukončíme ve chvíli, kdy jej bude dosaženo.

  • Setkání je možné v Brně, v Tišnově, nebo na Skype (první setkání ale osobně).

  • Sejdu se s vámi v kavárně, nebo se s vámi ráda projdu v přírodě. Čerstvý vzduch, pohyb a změna prostředí někdy dělají divy.

Ceník

500 Kč/hodinu

Hodinové setkání v příjemném neformálním prostředí.Určíte si cíl, kterého chcete dosáhnout.
Setkání v Brně, Tišnově, nebo na Skype (první ale osobně).

Přečtěte si, jaké je se mnou spolupracovat:

Díky společným schůzkám jsem se dokázal systematickými kroky posouvat vpřed při hledání vysněné práce. Jsem člověk, který potřebuje vše důkladně zvážit, rozmyslet a naplánovat, než učiní dlouhodobé rozhodnutí a Markéta mi pomohla se na věci dívat i z jiného úhlu pohledu. Při schůzkách mi naslouchala a když jsem pak zvažoval pracovní nabídky, pomohla mi vnímat svůj vnitřní hlas a rozhodnout se tak, abych se v nové práci cítil dobře. S Markét máme hodně společného a velice oceňuji její oborový přesah, díky kterému je výbornou koučkou.

Především mi naše setkání pomáhali systematicky posouvat se vpřed a nesabotovat vlastní práci, kterou bych dělal stále od začátku a vylepšoval jsem ji do nekonečna. Viděl jsem postupně za sebou progres a měl jsem závazek i vůči Markétě, který pro mě byl silnějším impulsem než mé vlastní závazky vůči sobě. Ve výsledku jsem našel perfektní práci, kde jsem velice spokojený a cítím se tam příjemně. Za tento posun hodně vděčím Markétě a našim společným setkáním.

Marek Malík

Hledání vysněné práce

Webdesign

Dejte o sobě vědět smysluplným webem

Chci web
Co očekávat
Nabízím vytvoření webové prezentace vašeho projektu. Specializuji se na menší projekty, živnostníky a rodinné firmy. Součástí služby je základní nastavení SEO, propojení s Google Analytics a Facebook Pixelem. Váš web poběží na WordPressu a šabloně DIVI. Naučím vás jej spravovat – je to jednoduché.
Kdy se mnou začít spolupracovat
  • Víte, co děláte, proč to děláte a jak to bude vypadat za 2 roky
  • Máte chuť vzniku webu věnovat svůj čas (zvlášť, pokud chcete držet co nejnižší cenu)
  • Víte, v čem jste unikátní = v čem je vaše konkurenční výhoda
  • Máte obsah (texy, fotky, vizuální identitu), nebo jste ochotni za jeho vznik zaplatit
  • Dokážete odpovědět na všechny otázky z Checklistu.

Potřebujete s některým z bodů poradit? Obraťte se na mě (osobní koučování-mentorování).

Možná máte pocit, že na těchto věcech až tak nezáleží. Potřebujete web rychle a levně, hlavně, aby nějaký existovat. V tom případě bychom si nejspíš nerozuměli. Doporučím vám proto např.  Webnode, který pro vás může být skvělým řešení přesně toho, co zrovna potřebujete. Pro další tipy k tvorbě webu svépomocí koukněte na můj blog.

Jak bude spolupráce probíhat
  1. Promyslíte a nachystáte si veškeré materiály (Checklist) a domluvíme si první webovou schůzku. Můžete mě také kontaktovat, abych vám s ujasněním si projektu pomohla.
  2. Setkáme se osobně na cca 2 h schůzce a probereme představy o webu, ze kterého vyplyne zadání. Ujasníme si, zda je potřeba dodat další případné podklady před zahájením práce. Po 1-2 týdnech vám ukážu návrh webu, který si vzájemně schválíme.
  3. Pustím se do tvorby a budu vyžadovat vaši součinnost (dodání všech podkladů: texty, fotky, fonty, logo, komunikaci při nejasnostech apod.).
  4. Po 1-2 měsících od první schůzky vám představím hotový web a společně vypilujeme případné mouchy.
  5. Budete mít hotový web (juchú!) a já vás poprosím, abyste napsali, jak se vám se mnou spolupracovalo.
Ceník

350 Kč/h

Sejdeme se na 2 h schůzku, kde si vše ujasníme a navrhneme konečný výsledek i cenu.
Čas strávený prací na webu značně záleží na míře vašeho zapojení a kvalitě zpracování podkladů, které mi dodáte.
Konkrétní představu o tom, kolik spolupráce zabere času, získáme na první schůzce.
Pokud nastane v průběhu realizace nějaká okolnost, která by měla časovou dotaci prodloužit, společně se domluvíme, jakým způsobem pokračovat.

 

Udělejte si představu o ceně

Nejnižší možný čas mojí práce na webu, pokud máte perfektně připravené podklady:

Úvodní koncepční schůzka (kvalitně připravené podklady z Checklistu) 2
Fotky (kvalitní, ideálně vlastní, upravené, ve správném formátu) 0
Texty (analýza klíčových slov, copywriting) 0
Fonty (výběr vhodného fontu s podporou češtiny) 0
Doména+hosting+instalace šablony 1
Návrh designu webu + schválení 2
Instalace pluginů a nastavení (vč. SEO + GA + FB pixel) 2
Stavění webu 6
Schůzka k vyladění mouch 1
Úpravy na míru 2
Školení ovládání systému 1
Celkem: 17 h

17 h * 350 Kč = 5 950 Kč

Protože potřebuji rozšířit svoje portfolio, na tvorbu prvních 7 webů poskytuji slevu 3000 Kč. Tzn. můžete mít web už za 2 950 Kč.

Podívejte se, jak vypadají weby, které jsem vytvořila:

Online propagace

Web už máte, ale nikdo o něm neví?

Domluvit se na online propagaci
Co očekávat
Postarám se o to, aby o vás lidé na internetu věděli. Nemusíte hned přesně vědět, co potřebujete. Společně probereme, jaký mix by vám přinesl největší užitek. Nastavím vám reklamu na Facebooku, nebo na Googlu. Podíváme se společně na to, proč je důležité co a jak na web píšete. Najdeme vhodnou sociální síť. Ve všech oblastech pak nabízím základní proškolení, pokud budete dále chtít pokračovat svépomocí.

Sociální sítě

Pomůžu vám vybrat vhodnou sociální síť, zřídit na ní profil a dát společně dohromady základní strategii.

Možná jste dostali na starost správu firemní Facebook stránky a nikdy předtím jste to nedělali. Projdeme si společně ovládání a můžeme se pobavit o nastavení základní strategie.

 

SEO

Když lidé napíší do vyhledávače vaše jméno, službu, nebo název článku, měli byste se jim zobrazit na první stránce s výsledky. Na tu další totiž už nikdo nechodí. O to se postará SEO.

Neviditelní inteligentní roboti neustále prochází celý internet a dívají se, co na něm je. To, co se jim zdá kvalitní a relevantní potom odpoví lidem na jejich dotazy.

Nějakou chvíli jim trvá, než se rozhodnou, že to vážně stojí za to. Průběžně pak kontrolují, jestli je na webu stále to, co si myslí, a hodnotí, zda je obsah lepší či horší.

Nastavím web, aby byl pro roboty dobře čitelný a srozumitelný. O kvalitu se budete muset postarat vy dlouhodobě kvalitním obsahem.

Základní nastavené SEO je součástí tvorby webu. Můžeme se však spolu hlouběji podívat jak se SEO v obsahu pracovat.

 

Google Ads

Pokud chcete, aby vás lidé při hledání na Googlu našli nejen na první straně, ale hned na prvním místě, jde to taky. Musíte za to ale zaplatit.

Nastavím reklamu ve vyhledávání tak, aby na dotazy lidí zobrazovala jako odpověď vaše stránka.

 

Reklama na Facebooku

Příspěvky, které na Facebook přidáváte se zdaleka nezobrazují všem vašim fanouškům.

Facebook už nějakou dobu funguje komerčně. Pokud ho chcete využívat efektivně, je dobré začít přemýšlet nad reklamou. S pár stovkami jsme schopni ukázat vaše příspěvky tomu pravému publiku.

 

Kdy se mnou začít spolupracovat
  • Víte, co děláte, proč to děláte a pro koho to děláte
  • Máte chuť vzniku online propagace věnovat svůj čas (zvlášť, pokud chcete držet co nejnižší cenu)
  • Víte, v čem jste unikátní = v čem je vaše konkurenční výhoda
  • Máte obsah (texy, fotky, vizuální identitu), nebo jste ochotni za jeho vznik zaplatit
  • Dokážete odpovědět na všechny otázky z Checklistu.

Potřebujete s některým z bodů poradit? Obraťte se na mě (osobní koučování-mentorování).

Jak bude spolupráce probíhat
  1. Promyslíte a nachystáte si veškeré materiály (Checklist) a domluvíme si první schůzku. Můžete mě také kontaktovat, abych vám s ujasněním si projektu pomohla.
  2. Setkáme se osobně na 1-2 h schůzce. Zmapujeme vaše potřeby a probereme představy o formě propagace. Vyjasníme si zadání – tedy cíl, termín a cenu. Ujasníme si, zda je potřeba dodat další případné podklady před zahájením práce.
  3. Pustím se do práce. Podle typu práce spolu budeme v kontaktu, budu reportovat výsledky a společně se budeme rozhodovat co dál.
  4. Po dokončení spolupráce vás poprosím, abyste napsali, jak se vám se mnou pracovalo.
Ceník

350 Kč/hodinu

Sejdeme se na 2 h schůzku, kde si vše ujasníme a navrhneme konečný výsledek i cenu.
Značně záleží na míře vašeho zapojení a kvalitě zpracování podkladů, které mi dodáte.
Konkrétní představu o tom, kolik spolupráce zabere času, získáme na první schůzce.
Pokud nastane v průběhu realizace nějaká okolnost, která by měla časovou dotaci prodloužit, společně se domluvíme, jakým způsobem pokračovat.

Checklist

Než se pustíme do práce, budu po vás chtít, abyste mi odpověděli na všechny otázky z checklistu. Jsou to základní věci, ve kterých byste měli mít jasno. Dejte si klidně na čas a v klidu si vše ujasněte. Potom to půjde raz dva a nebudeme se nikde zadrhávat.

  • Jaká je vaše myšlenka/vize/nápad/projekt? Popište jednou větou co děláte tak, aby tomu rozuměla i vaše babička. Popište mi, co budeme webem/reklamou světu ukazovat. 
  • Proč to děláte? Jaká je vaše motivace/záměr?
  • Jaké jsou vaše hodnoty, které se do tvorby webu/reklamy promítnou?
  • Kdo je váš ideální klient/zákazník a co celé dny dělá? Ke komu bude web/reklama hovořit?
  • V jakém případě vás klient/zákazník potřebuje. S čím mu můžete pomoci? Jaký jeho problém řešíte? Jaký problém může váš web pomoci jeho návštěvníkům vyřešit? Proč na něj budou chtít přijít?
  • Jaké je vaše řešení? V čem je unikátní? Jaká je jeho přidaná hodnota? Proč by měl zákazník přijít zrovna za vámi? Jaké jsou vaše největší výhody (ne vlastnosti)?
  • Co je hlavním cílem webu/reklamy? (Např. přihlásit k newsletteru, přimět zákazníka k registraci, přečtení nejaktuálnějšího článku.)
  • Co má návštěvník na webu udělat od příchodu do opuštění webu v optimálním případě? Jaký je podle vás ideální postup?
  • Máte představu, jak se na web návštěvníci dostanou kromě příchodu z vyhledávačů?
  • Které vlastní podklady pro web/reklamu máte a které vám příp. chybí (fotky, texty, fonty, videa…)?
  • Představujete si nějaké speciální funkce na webu (rezervační systém apod.)?
  • Máte vizuální identitu (barvy, fonty, logotyp apod.)?
  • Máte jasno v názvu, tzn. i doméně?
  • Jaký je váš rozpočet?
  • Jaký je časový harmonogram?

Kontaktujte mě

Mám zájem o:

Checklist

14 + 1 =